Jag fäller en tår för dig min skatt.

Du är det finaste som någonsin skapats på denna jord, och jag älskar dig över hela mitt hjärta! Alltid har du funnits där för mig, tröstat mig och kramat mig. Mina ensamma dagar har du förgyllt, och du har spridit en enorm glädje både för mig och min familj.
Du är och har alltid varit som ett litet barn för mig, och jag har alltid tagit hand om dig på bästa möjliga sätt. Min ängel, min stjärna, min ögonsten.
Du är så vacker, så go och så snäll.
Du kom alltid när man ropade på dig, och jag kunde stolt visa upp hur du lärt dig "vacker tass". Jag gick med dig i koppel och lät dig springa fri på landet.
Alla möss som du imponerade med genom att fånga, och din klumpighet.
Det är med stor sorg i hjärtat som vi måste säga farväl till dig, och det är med tårfyllda ögon som jag skriver detta inlägg. Jag kommer att sakna dig min älskling, och jag vet att du kommer få det bra där uppe i himlen.
Föralltid kommer du finnas i mitt hjärta, dag som natt. Min bästa älskade Ebba ♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kram :´(

2012-02-07 @ 23:05:13
Postat av: Sussi

Fanns det en tävling i snällhet skulle sKATTEN ha vunnit med lätthet. Hon är verkligen det finaste som någonsin har skapats, både vacker på insidan & utsidan.



Finns det någon rättvisa här i världen har hon fått ett rum med balkong & utsikt uppe i himmlen. Med god mat & vattenglas i mängder - som är självpåfyllande såklart.



PUSS



2012-02-07 @ 23:40:29
Postat av: the awesomeness

Sv: Haha! :)

Tack så jätte mycket sötis! :D

2012-02-08 @ 12:21:28
URL: http://onelevelup.blogg.se/
Postat av: Sussi

Här kommer länken till "gravstenen". Är fortfarande lite osäker på din mailadress även om det verkar komma fram ibland.



http://betongflickorna.se/betongprodukter/handgjord-anglakatt-i-betong/

2012-02-08 @ 18:22:21
Postat av: Sanna

Hoppas allt är bra med dig!

:)

2012-02-08 @ 18:52:40
URL: http://sannahestners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0