bloggpaus(?)

Som ni redan märkt har jag totalt tappat tiden för bloggen.. jag vet, det tar inte mer än några minuter att skriva ett inlägg +posta upp en bild. Men, det finns verkligen inte ens 10 minuter över i min vardag!
Har påbörjat praktiken, varit på jobbgrej (ska börja jobba varje tidag -check!), är ute och går, har tentat av kurser i skolan ... aa denna listan går att göra hur lång som helst!
.
Som ni ser har jag Matte som är och gästbloggar! Han kommer från nederländerna, och har ändå ingenting spec för sig... Han börjar inte jobba förrän på alla hjärtans dag, och jaaappp, vi snackar i stort sett varje dag, så jag tänkte att han kunde få vara med lite i min blogg.
.
Jag tror att det handlar om rutiner.. så när jag vant mig vid att vara borta på praktik på dagarna, jobba, träna å allting på en och samma gång kommer jag att ha lika mycket tid till bloggen ändå som jag hade tidigare. Så snart så, Ni får under tiden roa er kring vad Matte skriver!
.
F*bannat så har jag ju inte ens en bild att lägga upp.. och jag som dessutom lovat er att visa upp alla mina kläder jag köpte för endast 319 kr? Meeen, i helgen! Då är det ingen praktik = jag har tid till att ta kort och blogga. Tills dess delar jag med mig denna gamla bilden... Hah, kul olivia.. mycket kul inlägg...
Gud jul eller något! (?)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Just keep your eye on the price. Pengar, studenten, en utbildning, underbara helger, nya kontakter. Det brukar hjälpa då det är jobbigt.

2012-01-26 @ 18:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0