Borttappade telefoner och en Lars?

Snackade med Olov tidigare idag på msn, fick höra att han hade tappat bort sin telefon.. Typiskt!
Klickade för en stund sedan runt på facebook och fick syn på att någon hade skrivit "Lars svarade i din telefon när jag försökte ringa.." ,Så jag tänkte att jag skulle ringa och prata med den där Lars!
Tog upp telefonen, letade upp Olovs nummer och tryckte på ring.
"Hallå?"
"Heeej, men vafan... jag trodde jag skulle få prata med någon Lars och nu är det du som svarar?"
.
Visade sig alltså att Olov hittat sin telefon, och jag fick inte någon pratstund med denna Lars.
Bra humör blev jag iaf på, och tänker nu avsluta denna kväll med Greek!
Godnatt på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0