Cecilia Molin

Från ingenstans dök denna otroligt gamla bilden upp, och direkt ploppade massor av fantastiska minnen upp som jag känner att jag bara måste dela med mig av.
Och dessutom bjuder jag på att ni får skratta över bilden, jag vet.. Den får tala för sig själv!;)
Min älskade barndomsvän som jag delat så många fantastiska minnen med!
- Skräckfilmer
- Brönsttjärn med pappas band
- Jagade av *
- "1a på msn, 1a på fc!"
- Rymma iväg till MB
- Skjutsa på sadel
- Magnum vit på mackarna efter skolan
- Bråk och skratt, tårar och blod
.
Det finns så många minnen tillsammans med dig min kära vän, att man vet helt ärligt inte i vilken ände man ska börja. Du är fantastisk tjejen, och jag saknar dig massor. Kärlek till dig!

Kommentarer
Postat av: Zezzan.. haha

Gumman du är så gullig !

sakanr dig otroligt mycket sötnos .. Älskar dig Ollan ! <3

2012-01-21 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0