dålig update även idag.. Men här kommer iaf intressanta saker ni vill läsa om!

Idag har jag (trots att jag är sjuk) haft fullt upp hela dagen!
.
Åkte iväg med pappa till outlet i barkaby där jag fyndade massor!!! Och nu snackar vi inte att slösa pengar, snarare  SPARA pengar på de köpen jag gjorde!
Kort där efter kastade jag i mig middagen, för att sedan åka iväg till käraste Tobbe för att påbörja min nya tatuering! (Vad och var den har hamnat får ni se när den är klar.) Ska dit å skugga +lite extra *hemlis* någon dag här framöver.. typ imorgon eller söndag(?)

Någon som vågar sig på att gissa redan nu vad det ska bli och var?


.
Slänger in en bild på vad jag köpt snart, ska bara ta något gott att äta på före.
Håll utkik!
.
Förresten… BARA 2 DAGAR KVAR NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0