Dåligt jobb men flitigt arbete.

Vaknade där kring 14 tiden idag, blev rätt sent igår eftersom jag satt uppe och pratade med fantastiska "C" på datorn.
Gick direkt ut på en långprommis. Hann dock inte längre än halvvägs innan pappa ringde och frågade om vi skulle åka å käka pizza, och självklart svarade jag ja. Så han plockade upp mig, vi åkte till pizzerian och jag beställde en kebabrulle. Inte bra Olivia!
.
Nu är jag hemma och har plockat fram skolarbeten. Ska tenta av en kurs imorgon, kommunikation, vilket blir väldigt spännande eftersom jag inte fick veta denna informationen förrän i fredageftermiddags. Dessutom har jag aldrig tentat av en kurs tidigare, så jag har ingen aning om hur det fungerar.. Så, lär väl skita sig totalt!
Nu ska jag återgå till plugg, vi hörs senare. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0