Dilemma

Min fantastiska serie Greek är ju som sagt slut nu, och nu står jag i ett dilemma att jag inte hittar någon serie som jag vill se... känner att jag inte kan ladda hem en ny "collageserie" eftersom ingenting ändå skulle kunna nå upp till nivån på förra serien.. Måste hitta något helt annat.
Dessutom blev jag ju sådär jättefäst vid Cappie från serien, så nu har jag sökt runt massor på nätet, och till slut hittat en film som han är med i! Så den ska jag nu bädda ner mig i sängen för att kolla på. Måste bara se mer av honom.. han är fantastisk!
.
Lovar er att slänga upp ett omdöme av filmen senare också! -men förmodar redan nu att den är bra eftersom cappie har en roll hihi;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0