En gladare tjej får ni leta efter!

Just nu håller planerna på att smidas.. Tankarna styr just nu mot en resa, en resa som kommer vara mer än guld värd! Något jag så länge drömt om, och plötsligt går det i uppfyllelse!
"Follow your dreams"
"Don´t stop dreaming, even if you wake up"
-Är precis vad jag lever efter. Två citat som stämmer in väldigt bra på mig. Så varför inte ta chansen när man har den?
Here i come! ,Snart så!
.
Mina drömmar om denna dag har gått i uppfyllelse, och mer än vad jag någonsin hade kunnat förvänta mig har stått på schemat. 
Jag har en underbar vän som heter Olov, som alltid ställer upp för mig (även idag), och det har gjort stora framsteg. -Det lönar sig att lägga ner tid och energi på sina vänner!
Sedan har jag också fått prata med käraste "C" idag! Awwiii, minns ni att jag skrivit om "C" tidigare? -nu är han äntligen tillbaka i bilden igen, och jag är så tacksam och glad för det!
(Varför han inte varit med i bilden under några dagar nu finns det skäl till, och det har ingenting att göra med att vi har slutat prata eller så, han har bara varit på andra håll ett tag! Men nu är det back om track!)
.
Tackar för denna dag, och känner mig mycket lycklig för vad denna dag har bjudit mig på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-01-10 @ 11:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0