En tur på affären med papsi.

Hemkommen efter en handling med pappa. -Jag väljer att följa med honom, för att om jag inte gör det så vet man aldrig vad han kommer hem med.. vanligtvis mest "nödvändigheter" istället för mat.
Denna gång lyckades vi få med oss,, ja vad ska jag tro? Kanske 6 olika förpackningar av korv! Och ja.. jag måste erkänna att det var mitt fel... Men hallå, hur gott är det inte med julkorv och chorizo? +annan korv som har hela 78% kötthalt.... Och dessutom extrapris. Jaaapp, det är jag som är skyldig, och nu lär jag väl få stå mitt kast med att käka korv resten av veckan!
Sen fick vi även med oss andra onödiga saker som jag bara "var tvungen" att stoppa med.. Typ som ravioli.. Snackade med Olov på MSN idag, och han skulle värma på det. Det lät jättegott, och eftersom jag inte hade smakat det tidigare så var jag ju bara tvungen att köpa med det hem...
.
Sedan middagen, eller om man ens kan kalla det middag... bestod av 3 knäckemackor (sportbröd) med hamburgekött, keso och lite avacado. -Pappa åt några fler mackor, med julskicka å senap..
Och ja käraste syster, du har nog rätt i att det inte räcker med att käka bara några få mackor... men nu har jag faktsikt köpt hem riktig frukost, Citronfil och russin +massa frukt å gott pålägg att ha på mackorna!
.
Till er alla kan jag också tipsa om att Citronfil är ungefär det godaste filet som bara går att tänka sig! Love it♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

Citronyoghurt har jag testat men det gillade jag inte för det var för sött. Kanske jag ska testa fil då. Det borde vara mindre sockrigt.



Russin är nog bra för dig. Har för mig att det är järn i det & det rekommenderade väl massören vi var hos?



Du & pappa äter verkligen konstiga grejer ibland. Ja, pappa är ju värst - speciellt med hans dåliga matvanor. ;)

2012-01-10 @ 22:47:30
Postat av: Sussi

Citronyoghurt har jag testat men det gillade jag inte för det var för sött. Kanske jag ska testa fil då. Det borde vara mindre sockrigt.



Russin är nog bra för dig. Har för mig att det är järn i det & det rekommenderade väl massören vi var hos?



Du & pappa äter verkligen konstiga grejer ibland. Ja, pappa är ju värst - speciellt med hans dåliga matvanor. ;)

2012-01-10 @ 22:49:43
Postat av: Sussi

Citronyoghurt har jag testat men det gillade jag inte för det var för sött. Kanske jag ska testa fil då. Det borde vara mindre sockrigt.



Russin är nog bra för dig. Har för mig att det är järn i det & det rekommenderade väl massören vi var hos?



Du & pappa äter verkligen konstiga grejer ibland. Ja, pappa är ju värst - speciellt med hans dåliga matvanor. ;)

2012-01-10 @ 22:50:29
Postat av: Sussi

Tyckte att det jag hade att säga var värt att upprepa! :) Nej men ibland krånglar det så det ser ut som att kommentaren inte går in.

2012-01-11 @ 11:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0