Fullt upp & tidsbrist.

Precis hemkommen efter en full dag med arbete.
Började dagen med ett 6 timmarspass på praktiken med underbara barn. Vi lekte, ritade, spelade gitarr och sedan ville de även ha min autograf haha;)
Därefter bar jag mig snabbt iväg till stationen för att ta bussen till jobbet. Första dagen hos den nya familjen idag och det kändes underbart! Blev 4 timmar där borta innan jag sedan tog bussen hem.
Nu när lugnet lagt sig ska jag se till att gosa ner mig i sängen med en bok (läxa) att somna till, och ladda upp för morgondagen som lär bestå av lika mycket åkande som idag.
Åhgud, kommer vara helt slutkörd när denna vecka är slut! Det finns knappt en lugn stund snart... Tur det är roliga saker jag sysselsätter mig med än så länge. Men var finns tiden till skolarbete?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0