Hunnit med duktiga saker.

Idag lyckades jag slita mig ur sängen där kring 08,00 -var riktigt segt eftersom jag knappt kunde sova en blund natten som var. Men måste man så måste man.
Tog mig en dusch, slängde på lite smink +träningskläder (jag vet, inte bästa kombinationen), och sedan begav jag mig till skolan för att lämna nå papper och planera upp inför praktiken som kommer. -Planerades även in att jag ska tenta av en kurs på måndag, vilket blir spännande eftersom jag bara har en helg på mig att studera kursen.
.
Efter mötet på skolan tog jag en långprommis på ca 1,5-2 timmar. Stannade halvvägs på rusta för att värma mig lite.
Försökte mig även på att filma för att slänga upp på bloggen och visa.. dock var ljuset kasst och likaså var jag på att filma! Men bara för att jag ansträngde mig känner jag att jag måste lägga upp den. Så här har ni lite från Väsby!
-Och ja,,, ni får vrida skallen lite som ni ser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0