I paketet fanns..

En 14-dagarskur som ska vara bra för hälsan.
Ett ansiktsvatten som ska fungera som någon detox för huden.
En kräm som ska återfukta ögonen +andra saker för ögonen.
En mascara.
.
Jag har ju som sagt bestämt mig för att köra några veckor av "ta hand om mig själv", genom att bla minska på sockerintag, minska på kolhydrater, träna och ta hand om hår +hud med olika krämer, oljer och u name it. Så, ni kommer få höra om vad jag tycker om de olika sakerna eftersom. Blir kul tycker jag:)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Duktigt! Det gör faktiskt jag med. Men jag är inte lika ambitiös som du. Jag äter dock inget godis på veckodagarna, dvs måndag till fredag eftermiddag. Och sen "lagom" med godis på helgerna. Ingen överdrift. Sedan äter vi mer vällagad mat till vardags & på helgerna. Eftersom jag har en inflammation i foten plus att jag varit förkyld är det lite sisådär med träningen. Osså dricker jag mer vatten än förr. Men jag har tänkt göra så jämt när jag jobbar. Dvs egentligen leva normalt utan tokmycket socker. Maten smakar så mycket bättre & jag blir piggare. Hoppas det ska få dig att må bra. När man renar kroppen kan huden först bli sämre, dvs den släpper liksom ut en massa skit som har lagrats. Dvs finnar är rätt vanligt i början. MEn sen brukar det bli bättre.

2012-01-14 @ 17:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0