Idag har jag..

...faktsikt varit ute på en prommis med papsen!
Han väckte mig där vid 11tiden och fick med mig ut, vilket var bra gjort måste jag erkänna. Mycket stolt över mig själv som klev upp för det.
Självklart blev det inte bara en vanlig promenad, utan även en sväng förbi centrum där Olivia gick igång på shopping än en gång! Haha rätt komiskt.. Undvek helt och hållet att gå in i affärer jag älskar bara för att inte slösa pengar, så pappa valde Stadium. Jag hann inte mer än att sätta min fot i affären innan jag hade plockat på mig kläder som fyllde en hel kasse! En satans tur att vi inte hann med att gå på skoavdelningen också innan "L" ringde honom! Med mig vet man visst aldrig.. Storshopping på intersport igår, och idag på stadium.. Vad händer riktigt? Jag handlar ju aldrig där i vanliga fall....
Hur som  helst så slänger jag ut bilderna från dagens shopping lite senare!:)
+ de nya skorna som invigdes på mina fötter!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tänk bara på att om du ska springa i skorna ska du inte gå i dem allt för mycket. Då förstör du nån typ av dämpning i dem lr nått.

2012-01-07 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0