Kärlek till en vän.

Jag sitter och pratar med finaste Olov på msn sedan några (många) timmar tillbaka.
Kärleksproblem, låtar och livet. Vad mer kan vara lämligt att prata om med en så nära fantastisk vän? Awwii, ibland är man överlycklig att man har de människor man har i sitt liv.
.
Vissa människor kommer och går, andra består.
Olov visste jag redan från första början när jag lärde känna honom att han är en vän för livet. Han är någon som alltid kommer finnas kvar, och vi kommer att ha delat både glädje, ilska och tårar livet emellan. Självklart hade jag också rätt i dessa tankar.
.
Jag är lyckligt lottad, som har en sån vacker vän som Olov i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0