Nattens vardagsfunderingar.

Känner mig sjuk idag... som om något bara vällde över mig, en känsla av feber och magsjuka på samma gång.. Förmodligen är jag inte sjuk, utan det är bara alla tankarna som äter upp mig.
.
Ligger just nu och äter tomater.. Jag som inte ens tål tomater...Men eftersom jag hört att jag har brist på något ämne och måste äta röda saker trycker ändå i mig det! Tomatfrossa haha..
Har även mitt underbara te här på sida av sängen:)
.
Imorgon funderar jag på att dra en shopingrunda? Bara en liten sådär för att se om det finns något kul att hitta.. Vore något! Och utöver det hade jag även funderat på en tattooo, men måste se med tobbe.. Han behövde visst beställa hem nå nålar!
Har blivit som besatt i tatueringar. Oj vad snyggt det är!
.
Den 4/1 ska jag på läkarbesök för att greja med sjukskrivning å grejer, vilket behövs med tanke på att jag inte varit i skolan å evigheters evigheter. Den stora frågan är om man ska försöka sig på att börja om eller om man ska skita i det totalt? Just nu orkar jag inte.. För mycket som händer i mitt liv...
.
Sådärja, nu har ni fått ta del av nattens vardagsfunderingar! Ingenting sådär jättespännande men.... Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0