Nytt i garderoben.

Först och främst vill jag skryta om mina sjukt snygga nya jenas som pappa köpte hem till mig i måndags! Goood vad jag älskar dem! ♥ Kärlek vid första ögonkastet ♥
Gina Tricot, strlk 24   /499:-
.
.
Stadium,   strlk 34    /halva reapriset= 37:-
.
.
Och nu kommer vi till sommarkläderna...
Som jag tidigare sagt, jul och nyår är förbi, och vad är då inte bättre än att börja inspireras av att sommaren snart är här och därför köpa hem någit i bevis på det haha;)?

Stadium -träningsshorts ala Oliviastyle!  Strlk 34    /  50:-
.
.
Stadium -Träningskläder ala Oliviastyle!  Strlk 34     / 75:-
.
Hur snyggt (och roligt!!) blir det inte att fara ut å springa i helrosa outfit en solig sommardag? Jag menar,,, Sportbh och dedär shortsen, eller de större&slappare där uppe -inte ens ord behövs! +mina rosa träningsskor till det! ♥
.
.
Stadium   Strlk 36          / 50:-
.
Tänk er denna bikini på en gyllengrun solbränd kropp! Huuur bra häver den inte fram färgerna?
-Nu taggar vi sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0