Ops,,, där försvann en massa pengar igen!

Jag är dundersjuk... vet varken in eller ut.. halsen tar ont, huvudet värker, kroppen värker,,, ont överalllt!!! Ändå känner jag att jag måste göra massa saker:(
Idag var jag på möte (vilket jag bara inte kunde ringa och avboka), det gick väl ok. Men sedan efteråt fick jag för mig att jag bara var tvungen att gå och prova dom där jeansen jag la upp tidigare... och dom var så sjukt snygga....... sååååå jag bad pappa köpa dom på vägen hem!-
.
Och alldeles nyss hörde min tatuerare Tobbe av sig, bara sådär--
"Tjaaa, sugen på en tatuering? :)"
Självklart kunde jag inte neka detta, och bokade snabbt in en tid redan imorgon!
.
Ok, jag vet att det kommer att gå endel pengar nu... men jag är ju sjuk, och jag känner att jag måste få en bra start på detta år... så jag bara måste se till att beta av några saker på listan!
.
Förutom dessa saker som redan nu gör mig så glad har jag faktiskt smsat med "C" idag också! typ första gången på en veckas tid! (bortsett från nyårs då när vi pratade lite i teleonen och skrev sms..)
Och det gör mig sådär superduperglad som man ett litet barn som precis fått träffa tomten!
Awwwiiiii, kommer ni ihåg räkningen? Bara 4 dagar kvar nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0