På skolan

Sitter nu på skolan, eller rättare sagt så sitter jag just nu på pappas jobb.
Har som sagt tentat kursen pedagogiskt ledarskap idag som jag var så otroligt nervös över... and guess what! Jag fick MVG i hela kursen!
Otroligt stolt Olivia idag, jag är mycket nöjd över min insats och det är skönt att ha det överstökat!

Nu har jag fått hem uppgifter att jobba med folkhälsokunskap. Denna kurs ska jag arbeta med hemma under tiden som jag har praktik (dvs vecka 4-8) och därefter kommer jag även att tenta denna kurs. Kommer bli suveränt!
Fick välja själv ett ämne att fördjupa mig inom i folkhälsokunskapen, och vad kunde inte passa mig bättre än att att arbeta med just kost? Så, jag satsar på det, och det kommer att gå superbra hoppas jag på. Är faktiskt riktigt taggad på att starta upp detta. Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0