Planer och funderingar(?)

Jag har stora planer just nu på vad jag vill göra för något den närmsta tiden i mitt liv. Problemet är väl dock hur pengarna ska räcka till.... Har en hel del, men vill inte spendera massa pengar som jag kan behöva senare detta år? Men, man måste väl passa på att göra roliga saker när man är ung, right?
.
Mina planer ser iaf ut som så att jag:
.
1, Vill ta en resa upp till norr för att hälsa på nära och kära.
I denna resa skulle det inkludera att jag bor hemma hos "K", jag träffar på min underbaraste Alle♥, och njuter i Skellefteå i ca 1 vecka.
Därefter skulle resan gå vidare till bästa Olov♥, där jag skulle träffa på honom, och i mina drömmar finns också något mer där.
Problemet med denna resa är dock att jag inte pratat med Olov ännu haha;) jag har inte heller kollat upp om "det där lilla extra", så vi får se! Man måste ju få drömma right?

.
.
2, Jag är förbannat sugen på 3st nya tatueringar.
Jag skulle vilja göra en "söt" döskalle, som ska sitta där vid byxkanten på vänster sida, sedan en drömfångare som ska sitta på höger arm, och till sist en pistol +en ros (?) som ska sitta på vänster arm.
Har hittat perfekta bilderna på dessa saker, så vi får se.. Döskallen ska dock Tobbiiii få rita upp till mig, så att den blir personlig.
OBSERVERA att det bara är döskallen som är bestämd hittills att den faktiskt blir av, och vart den ska placeras är inte 100% ännu.
.
.
3, Jag skulle vilja köpa dessa grymt snygga jeans.
Ser ni inte bara hur de skriker efter mig? Som om mitt namn står skrivet med stora bokstäver...
Har sett dem sedan de var nya i affären.. Såg dem när de hängdes upp på kroken för första gången... Och jag är så förbannat sugen på att köpa dem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0