Så det kan gå!

Efter att ha tragglat mig igenom 200 sidor av spännande läsning inser jag plötsligt att boken jag läser är precis samma bok som jag läste för ett år sedan, bara ett annat omslag.. Det är tur att sådanna böcker inspirerar mig och mitt tänkande och att jag uppskattar dem.
Same shit, different look.
.
När jag idag fick boken tänkte jag "å herregud, det här kommer jag aldrig att komma mig igenom..".
Den var tjockare än tjockast som en faktabok till ett arbete, och stor som jag vet inte vad.
Nu har jag pluggat sedan förra inlägget och redan kommit mig igenom 200 sidor +skrivit ner massor av fakta från boken. Detta kommer att gå suveränt, och innan denna natt är slut ska vi se till att jag har kommit mig igenom hela boken:) Det går verkligen undan!
.
Nu ska jag återgå till mitt läsande innan jag tappar "studerarandan". Riktigt spännande just nu! Får se om jag kanske hittar någon intressant fakta jag kan dela med mig av till er här i bloggen sedan;) Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0