Så sjuk som man bara kan bli..

Natten till idag har varit fruktansvärd! Jag frossade i hela kroppen, och sippade efter luft för att över huvud taget kunna andas. Tårarna bara sprutade och jag orkade inte ens ta upp telefonen för att ringa till pappa (som låg och sov i andra änden av hemmet.)
.
Trots att jag redan proppat i mig allt vad värktabletter, sömntabletter och mediciner har att erbjuda låg febern nästan på 40 grader, och jag var säker på att jag skulle dö!
.
Till sist lyckades jag iaf somna, och tacka gudarna för det. Därefter sov jag hela natten, och vaknade under dagen lite till och från innan klockan slog 16 och jag steg upp för att försöka ta mig en dusch.
.
Nu känns det redan mycket bättre! Har duschat, bytt lakan och ätit en otroligt god middag med pappa!
.
Sen måste jag erkänna, att det finns inte på kartan att jag skulle ha klarat av en tatuering idag *mycket ledsen*, men min käraste underbaraste Tobias har lovat mig att vi ska köra imorgon istället! Wiiiieeee, fantastisk han är!!!!
.
Tyvärr kan jag inte garantera någon mer uppdatering idag.. jag är alldeles för sjuk, och jag måste verkligen se till att jag är bättre imorgon så att jag kan köra min tatuering. Längtar så fruktansvärt! –Därför säger jag redan nu god natt till er:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0