Sitter och planerar

Mina sömnlösa nätter verkar bli något som komemr att stanna kvar.. Nu har det gått 2 nätter utan sömn, och jag är inte ens lite trött.
.
Minns ni att jag berättade om en resa som jag planerade att göra? Just den resan kommer inte att bli av pga olika skäl. Men istället har jag nu suttit och samtalat med en gamal god vän om en annan resa. Denna resan är något betydligt större, och något som faktsikt kommer att bli av!
Vart vi kommer att resa tänker jag inte att berätta för er eftersom det bara är till 99% bestämt vart vi kommer att bo. Men däemot kan jag ge er denna ledtråd
Sedan har jag även ägnat tid till att prata med en finsk kompis jag lärde känna när jag var utomlands förra året. Även vi funderar på att hitta på något kul ihop.
Man lever bara en gång, och ungdomen varar inte föralltid -därav är det viktigt att passa på att njuta av varje dag och ta varje tillfälle i akt att göra det men drömmer om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0