sjukling

Har gått och bkivit sjuk,, Vaknade igår med 38,2 graders feber, och valde därför att inte spendera en minut framför datorn. Det kändes bättre att vila upp mig under hela dagen inför denna veckan som startat idag.
.
Idag tog jag inte tempen, utan tryckte i mig 2 alvedon direkt pappa väckte mig, och sedan var det bara att bita ihop under dagens lopp för att inte missa en dag på praktiken. Kallt var det ute också! Termometern stod på -10 grader när jag skulle bege mig.. Fy och F säger jag bara.
.
Här är en vinderbild på sjuklingOlivia på g hem från praktiken.
Nu ska jag käka lite middag, och sedan placera mig i sängen för att vila upp mig inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0