Skitprat.

Nuuuu är det snart sängdax för min del... Har suttit och snackat engelska hela kvällen med Matte, sedan har jag även hunnit med att spela in en låt på portan och kollat på tv.
Har prov imorgon i skolan, ett som är kvar från förra året... Så är bara att kliva upp tidigt och gå dit för att göra sitt bästa!
Problemet är inte själva provet... Det jobbiga blir att jag måste göra mig i ordning imorgon för att gå till skolan(!!!), har inte varit där på evigheter, och trots att jag bara ska skriva ett prov så känner jag att jag kan inte gå dit och se ut hur som helst, så jag ska ta mig en dusch, använda lite makeup, borsta igenom håret och sedan traska ner. -Pappa har fått i uppgift att väcka mig..
.
Just nu har jag precis smort in ansiktet i tandkräm (don´t ask why), och ska borsta tänderna innan jag lägger mig ner för att fortsätta kolla på min fantastiska serie. Och ju mer jag tänker på det så mmm......Cappie........
Och bara för det så tänkte jag att jag måste slänga upp några bilder på honom... för det var länge sedan jag hade någon riktig "idol", men den här killen har jag fastnat för helt och hållet! Grym skådespelare, och jag bara älskar hans personlighet i serien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0