So far so good

Ingenting ont har hänt mig ännu denna fredag den 13, hur har det gått för er?
.
Åkte iväg med pappa till Sollentuna för att kolla på tvättmaskiner, blev dock inget köp denna gång. Men sedan åkte vi vidare till väsby, och där fick jag med mig en hel massa småkrams för endast 77kr! Helt sjukt vad grejer jag fick för pengarna måste jag säga. Slänger upp en bild senare eller imorgon.
.
När vi var på g hem och jag som mest längtade efter att äta en efterlängtad middag hörde * av sig, och det var bara att ge sig iväg till jobbet lite sådär spontant. Endast 2 timmar, så jag tänkte att självklart skulle jag ställa upp.
Och nu till sist är jag äntligen hemkommen, och har fått i mig middag. Blev en snabb ihopkastad omelett med korv, räkor och lök. +bearnesesås till. Hör och häpna!
.
Lite kul faktiskt.. För några dagar sedan slängde jag ju upp ett inlägg om att jag käkat allt som jag inte tycker om, och samma kväll pratade jag med Olov som käkade bearnesesås. "Urs vad äcklig du är" sa jag. Fick då som svar "Om några dagar kommer du lägga upp på bloggen att du ätit det! Det kan jag nästan garantera!"
Hahah, och vad hände? Jo, jag käkade det och var tvungen att blogga om det. The guy knows me well!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Tack för att du svara :) Okej, jag skulle vilja göra en tatuering jag tänkt på, men kan han rita eller ska jag fixa någon somkan göra det?

Ungefär hur mycket tar han, per timme, eller hur är det? Hur kan jag få kontakt med dig? :)

2012-01-14 @ 02:22:03
URL: http://oshoellen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Tack för att du svara :) Okej, jag skulle vilja göra en tatuering jag tänkt på, men kan han rita eller ska jag fixa någon somkan göra det?

Ungefär hur mycket tar han, per timme, eller hur är det? Hur kan jag få kontakt med dig? :)

2012-01-14 @ 02:22:25
URL: http://oshoellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0