Ta åt er.

Nu kommer jag lägga upp ett inlägg som förmodligen är väldigt dumt att lägga ut... men jag känner att jag måste släppa bomben!
,
Jag är så sjukt less på killar. Japp, ni läste rätt! Olivia är less på killar.
Man kan inte träffa/prata/skriva med någon utan att det ska leda vidare till något annat.. Fine om det är någon som man hittar ett intresse hos, som man vill engagera sig i och som man själv skulle vilja tänka sig något mer med.
Jag tycker att man är ju väldigt tydlig med saker och ting, både på sättet man beter sig och sätter man skriver om man är intresserad av den andra eller inte. Visar man inget intresse så ska inte killen heller hålla på.
.
Visst är det kul att få uppskattning, att killar sitter och berömmer en för ens utseende och sin personlighet, men fine,, det räcker där. Ni behöver inte sätta er och planera en hel framtid eller skriva alla dirty stuff ni har i era hjärnor om ni inte ser att tjejen är intresserad!
.
Tjejer är väldigt tydliga, och man ser på deras beteende om dom är intresserade eller inte... Får ni inte "rätt" svar tillbaka, lägg ner! Snälla.
Det är förmodligen inte bara jag som ser detta som ett irritationsmoment, så ta åt er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0