Tankeställare +nyheter

Satt här under sömnlösa natten och funderade över vad det är jag själv tycker är spännande att läsa på andras bloggar. Funderade också vad andra kan tänkas vilja läsa om, vilket resulterade i en tankeställare.
.
Som ni många redan vet har jag gått igenom ett mycket tufft liv med många händelserika sakar. Jag har kämpat mot döden dagligen, och varit genom många ansträngningar. Därför tänkte jag att jag skulle kunna dela med mig lite mer kring mina tankar jag har varje dag. -Det är trots allt många tankar till det förgångna som än finns kvar. Och än är jag inte heller frisk från mina sjukdomar, därav tänkte jag att det kan vara både spännande och pushande för er att läsa om sådand. Min blogg blir då också mer personlig!
,
Såå, nu testar att börja med sådant och ser vart det leder. Spännande, right?

Kommentarer
Postat av: Sussi

Och det kan vara bra även för dig att skriva om det. När man tänker igenom saker som hänt bearbetar man dem ju samtidigt.

2012-01-22 @ 12:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0