TIPS!

Jag har gått med på en hemsida som heter buzzador.
Genom att vara medlem där får man testa på olika saker och vara med i olika kampanjer, tex som jag.. Jag fick hemskickat en hel låda med bonaquaflaskor som jag visade er tidigare i bloggen!
.
Genom att vara en buzzador väljer man att vara med och sprida "reklam" om dessa produkter genom att man får dom hemskickade, och sedan berättar man för sina vänner, nära&kära om denna produkt.
Du väljer helt själv vilka kampanjer du vill vara med i, och du väljer själv hur många du vill buzza för.
Detta är alltså helt gratis! Så om ni känner för att bli en buzzador tycker jag att ni ska klicka in på denna länk!
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=OliviaLarsson_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0