tjuvkika


Långt ifrån klar. Men en tjuvtitt får ni er allt!

Min familj har aldrig riktigt tyckt det varit någon hit med tatueringar, och jag har många gånger fått höra "Men nu räcker det väl olivia.. Du har redan gjort tatuering.." Det fick jag höra sedan den 2a tatueringen jag gjorde. Därav har jag nu valt att leva mitt liv på mitt sätt. Jag berättar inte innan jag gör en tatuering, och om någon märker det på min kropp eller på min blogg så fine. Mitt liv mina val!
Jag tycker tatueringar är grymt snyggt, och jag trivs väldigt bra med det. Dessutom tänker jag noga efter innan jag sätter något på min kropp +att jag går till min trogna tatuerare som jag vet gör bra jobb!

Det viktigaste för mig är iaf att göra något som jag själv uppskattar och trivs med. Något som jag tycker är snyggt. Därav har jag valt att göra mina tatueringar. Jag tycker om det, och det är jag, det får folk bara acceptera. -Älska mig för den jag är, eller gå någon annan stans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0