Under my umbrella-ella-ella eyeyey....

Regnet bara öste ner idag när jag gick mot skolan för att skriva prov. Blev att plocka fram paraplyet och de nya (strlk35) rejäla skorna för att inte bli blöt! Inge kul alls... Därav skippade jag även dagens prommis. Får se till att gå extra långt imorgon kanske?
Somnade till ett Greekavsnitt där kring 13tiden idag, och vaknade upp när klockan ringde (hade ställt den på ringning för att inte sova bort hela dagen). Och även idag drömde jag en sån fantastisk dröm om greekmänniskorna. Idag var det tom om Cappie mest, awiiii♥ Olivia har verkligen hittat sig sin idol!
.
Nu ska jag se till å fixa nå käk tills pappa kommer hem. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0