Just because you know my name, it doesnt mean that you know me.

Du heter:
Olivia Karolina Larsson

Smeknamn:
Inte något speciellt, isf Olva

Beroende av:
Snus och omtanke

Vad tror folk om dig?
Bra fråga, vore kul att veta!

Vad får du oftast komplimanger för?
Utseendemässigt är det väl kroppen +söt
Insida är nog att jag är stark, klok och duktig

Hur imponerar man på dig?
Man är sig själv och står för sina åsikter! -Öppenhet

Brukar du skratta för dig själv?
Haha det händer..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Jo vet det=P annars får vi dra till banken!

Har du haft sex idag:
Nej

Hur svarar du i mobilen:
"Hallå?"

Vem ringde du senast?:
Tobias Sahlberg

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Hittar inte bankkortet, men jag springer till bussen nu!

Antal timmar sömn inatt:
Inatt sover jag inte, natten innan sov jag ca 12 timmar

Sov du ensam:
Helt ensam!

Brukar du komma i tid:
Absolut! -Lite tidsoptimist bara..

Hur känner du dig nu:
Seg, uttråkad och stressad

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart och vitt

Vad tycker du om fötter:
Ursch å fy!

Vad saknar du:
Någon att ha nära som ger mig trygghet.

Hade du en bra kväll igår:
Vanlig hemmakväll med för lite gjort

Favorit dryck på morgonen:
Citronvatten och kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Alldeles för sent

Är du blyg?:
Mot nya människor -Ja

Mot folk jag känner -Absolut inte!

Sysslar du med någon idrott:
Nej, tar min dagliga prommis bara..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja

Har du spytt offentligt:
Jaaoo

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Sex och testa smärttröskeln

Är du nöjd med ditt liv:
Kunde varit värre

Är du bortskämd:
Absolut inte

Vad gör du i morgon:
Pluggar stenhårt! (i wish)
Avslutar en kurs med en tenta!

Vad är det värsta du vet?:
Svek, spindlar och år 2010-11

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Utan tvekan!

Vad är det finaste du fått?:
Den var svår.. Jag skulle nog säga stunderna tillsammans med min mamma när hon hjälpt mig. -När vi varit ensamma!

En speciell dag du minns:
När jag var som mest sjuk, och knappt tog mig upp ur sängen lyckades min mamma ändå sätta mig i bilen och körde hela vägen till flygplatsen medan jag förtvivlat satt och berättade vem som skulle få vad av mina ägodelar eftersom jag var säker på att jag skulle dö.
På flyglatsen hämtade flygvärdinnorna mig och ledde mig in i föygplanet.
En timme senare befann jag mig i Stockholm där min pappa stod och väntade på mig för att ta emot mig.
Jag hade klarat av att lämna min säng och åkt hela vägen ner till Stockholm. Det var slutet på mitt sängliggande, och efter denna dagen har jag klarat av att stå på mina fötter!

Du samlar på:
Kroppskonst och saker som får mig att känna mig stark

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jag ringer inte någon

När grät du senast:
Onsdag den 5 januari tror jag, när jag var så sjuk

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Massor av tatueringar, shopping och boka in en resa med en vän

Vill du gifta dig:
Absolut, om det blir i en kyrka vet jag dock inte

Vill du ha barn:
Absolut, en vacker dag

Är du musikalisk?:
Det kan jag skryta om att jag är!

Vad dricker du helst när du är törstig:
Iskallt vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jajamen, kors i taket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0