Vaknade precis upp ur den mest sjuka drömmen...

Somnade där kring 14 tiden... Jag vet, inte bra gjort av mig, men jag var faktsikt uppe redan kl halv 7 idag, och när jag slog igång min serie var det bara att säga godnatt Olivia.
Såå, först somnade jag en liten sväng, och vaknade sedan upp efter bara några minuter av att jag drömde att jag var i själva serien.. Kändes helskumt! Somnade snabbt om igen när nästa avsnitt slogs igång, och vaknade nu i någon slags "panik".
.
Min nuvarande (och faktiskt favvoserie just nu) är Greek som ni kanske redan vet. Och för att kunna berätta denna dröm mer verkligt tänkte jag visa er bilder på skådisarna som var med i den.
Och ja,, jag måste erkänna att jag har en liten crush på cappie.. han är så...awww! Och beaver? så söt!

Beaver                                                Cappie
.
Jag drömde alltså att jag var i dessa personers hus och festade under Mardi Gra (precis som det handlade om i sista avsnittet...), sedan kom något upp och jag blev pisst. Drack massor av alkohol. Svart. -Sedan vaknade jag upp i sängen. Brevid mig låg Cappie med sin tjej Cassie, och i soffan brevid låg Beaver med Rebecca. Jag reste mig upp för att säga något till Beaver, och snabbt där efter hade han hamnat i sängen -ovanpå mig-. (sen får ni gissa en bit själva)
Därefter skulle jag kliva upp ur sängen och insåg att jag hade på mig hans skjorta, sedan tänkte jag för mig själv "vafan hände igår?", och pang så plockade Cappie upp sin telefon för att visa videor från gårdagen. "Inte så farligt alls" tänkte jag. Seeen vaknade jag upp!
Obehagligt.. Var så sjuuuuukt verkligt! Shiit, vet inte vad jag ska säga. Kan knappt föreställa mig att det var en dröm, just för att det var så verkligt.
.
Nu ska jag ställa mig å laga middag! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0