Borttappat.

Idag begav jag mig ut vid 10 tiden för att gå min 1,5 mils promenad. Var riktigt härligt väder ute, ca 12 + i skuggan, så jag njöt hela vägen av värmen.
Efter prommisen tog jag mig en sväng förbi solariet, och precis när jag kommit hem till ytterdörren inser jag att jag tappat mina hemnycklar. Fuck it!
Bara att vända om, 1,5 mil tillbaka utan någon lycka. Nycklarna var borta.. Nu ber jag till gud att någon hittat dem och lämnat in dem på polisstationen. Får se till att gå förbi där imorgon!
.
Nästa problem började då när jag väl kom mig hem, och började leta efter min andra nyckelknippa, som jag självklart kommer att behöva nu när jag tappat bort dessa nycklar. Problemet är bara att jag inte kan hitta de nycklarna heller.. Riktigt käääst! Har letat i precis hela lägenheten utan något resultat. Vet inte hur jag ska lösa detta problem.. Har kollat alla fickor, köket, vardagsrummt, sovrummet, u name it!
Behöver ju verkligen mina nycklar!
.
Får spendera kvällen åt letande då, vilket blir förbannat tufft efter att ha varit ute och gått hela 3 mil idag. Men vad ska man göra? Bara att leta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0