Ett mycket tråkigt inlägg.

Idag har dagen varit igång för fulla muggar.
Började med en promenad (en kort idag eftersom jag hade ont om tid), och därefter gick jag hem för att föra över pengar +göra mig klar.
Senare hade jag ett möte inbokat på skolan, men eftersom min mentor aldrig dök upp gick jag istället iväg och hade engelska tillsammans med min engelskalärare. Riktigt kul faktiskt!
Därefter bar det iväg till jobbet, och till sist kom pappa och hämtade mig kring 21 i vallentuna.
.
Nu är jag riktigt trött och seg, och tänker lägga mig i sängen för att invänta morgondagen som är minst lika fylld av saker, om inte mer. Så, vi lär väl inte höras av förrän imorgonkväll då.
Men jag har en nyhet att berätta, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0