Fairytale

Detta ser ut att bli ännu en natt med lite sömn, men det har jag faktiskt ingenting att säga emot om idag. Jag har fått ett fantastiskt slut på denna dag (precis som igår) med ett långt samtal med ****. Och just nu känner jag ett stort leende på läpparna, och en glädje och längtan efter att få påbörja även morgondagen med ett leende.
.
För övrigt kan jag berätta för er att jag även idag var ute och gick en långpromenad eftersom vi hade så otroligt vackert väder! Dum som jag var gick jag dock i converse (vilket inte är bästa skovalet om man ska gå 1,5 mil) så jag fick otroligt ont i fötterna.. Typiskt! Men helt klart sommarkänsla fick jag. Tänker dock satsa på gympadojjorna imorgon!
.
Mötet gick kanon, och för övrigt har dagen flytit på. Imorgon ska jag ta mig en sväng förbi Lidl för att köpa något som pappa skulle ha, måste ju ställa upp för käraste papsen!
.
Nu ska jag lägga mig och fylla i några papper, och därefter läsa min bok tills jag somnar. Vi hörs mer imorgon! Har gjort ett tidsinställt som är samlat med alla mina tatueringar för er som inte sett dom ännu. Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0