Information

Jag har varit riktigt kääss på att blogga,, men detta är som vanligt pga en orsak. Jag har helt enkelt inte tid till bloggen nu för tillfället. Det är mycket som har pågått, och det har varit dåligt med fri tid.
Jag har dock några nyheter jag kan berätta för er!
.
Jag har börjat om i skolan. Vilket har varit riktigt kul, eftersom jag då får möjlighet att träffa folk på dagarna, jag får mer struktur över vardagen och jag behöver inte spendera så många timmar på hemmaplan till studier.
.
Jag har fått en hel del jobb som är insatt på senaste tiden. Bla nästa vecka ska jag vara under hela veckan och jobba på förskolan. Hur kul är inte det?
.
Och sist men inte minst, på söndag fyller jag 20!
.
Utönver detta är det okså en viktig sak som kommer att hända till veckan, men det kommer jag att skriva om senare. Så det är bara att hålla utkik:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0