Längtan.

På torsdag kommer en dag som jag så länge gått och väntat på. Som en dröm som plötsligt går i uppfyllelse. Åh, en gladare tjej än så här kan ni inte hitta. Just nu är jag så sjukt pepp, full av längtan och glad när jag tänker på det hela.
.
Denna fantastiska pojke ska komma upp och hälsa på mig från Skåne!
Hur bra kan inte det bli? Jamenar en hel helg tillsammans med en skåning, eller rättare sagt... 5-6 skåningar eftersom han även har med sig sina vänner!
Det kommer bli kanon, och hela kommande veckan kommer mitt humör att vara på top. Ojoj, mer längtan än vad jag har just nu är väldigt svår att hitta. Sa precis det här om dagen, "Det här är en större längtan än efter att åka iväg till utlandet!" Så, jag hoppas ni alla förstår hur glad jag är över att helgen snart är kommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0