Längtan.

Igår satt jag och kollade bilder från stugan och drömde mig bort. Längtar så enormt efter sommaren, och att bara få koppla av på gräset, eller varför inte åka båt och ha det mysigt tillsammans med familjen?
Längtar så enormt efter sommaren så ni anar inte! Hade som planer att inte åka upp så pass länge till sommaren, men efter dessa underbara minnen kan jag inte undvika det, det blir helt klart en sommar på Burön även i år!
.
Och vad kunde då inte nu vara mer passande än att kika in på facebook och hitta denna sommarbilden från min syster! Ååh vad jag längtar.. Det är tur tiden går snabbt!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh modig var du i somras som åkte efter båten!

2012-03-14 @ 12:27:05
Postat av: Sussi

Kommer du förresten ihåg den där underbara kvällen då du, jag & Micke badade & simmade i typ en timme utan att frysa. Vi kan väl hoppas på en sådan sommar igen.

2012-03-14 @ 12:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0