Min söndag

Idag när jag vaknade (vilket var alldeles för sent.. kring 12) fick jag en mycket bra start på dagen till att börja med. Fick ett långt samtal med finaste "E" om allt från himel till jord.
När hungern närmade sig bestämde jag mig för att göra varma mackor till frukost,, Jag hann dock inte längre än att böja mig ner för att plocka fram mackjärnet innan hela kroppen svällde upp som en ballong, och jag fick en allergick reaktion. Mycket obehagligt! Jag kan bara tacka "E" för att han fanns närvarande, eftersom när något sådant händer blir jag väldigt rädd och har lätt för att stressa upp mig själv, vilket bara gör det värre. Men underbaraste fanns där vid min sida under hela tiden. Stort tack! ♥
.
Pappa kom hem från Haninge, och när det sedan hade börjat "lägga sig" lite med allergin tog vi oss en liten promenad ner mot station för att käka pizza. Riktigt gott! Därefter la jag mig i soffan för att kolla på 2 av filmerna jag har lånat hem. Dock somnade jag där kring 18 tiden och sov fram till 21, så det var väl inte det mest lyckade. Men skönt var det!
.
Nu ska jag lägga mig och se Big broter, så vi får höras senare!
Ha en fortsatt trevlig söndag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0