sömnlös

Jag hade alltså beslutat mig för att gå till skolan idag, med tanke på att det vore skönt att komma igång med allting +kul att träffa mina skolkamrater. Enda problemet är dock att jag inte har kunnat sova en blund ännu inatt.. försökt med allt!
Pratade med "E" till ca 12 för att få ett bra avslut på gårdagen, försökte lösa korsord för att somna, läste läxor, såg på serier, skrev ner skolsaker på datorn, låg och tänkte, körde mindfulnessövning, och allting utan resultat. Så nu ligger jag här sömnlös och håller på med musik på datorn, får se om jag lägga ut något år er lite senare.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej igen finis!

Startat en ny blogg än en gång, besök den gärna och släng in en kommetar!

Kram

2012-03-19 @ 18:49:03
URL: http://www.nattstad.se/Paulinaslife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0