Spännande värre.

Vad heter du: Olivia Karolina Larsson
Ålder: Snart 20!
Vad längtar du till? Hemlis om 2 veckor:)
Favoritmaträtt? Våfflor på våffeldagen a la Olivia
Vad har du på dig: Svarta mjukisar + vitt linne
Vem saknar du mest just nu? "E"
Vem fick du senast sms av? "E"
Nämn en person du ser upp till: Syster Sussi
Har du någon gång önskat att du vore kille? Japp
Pratar du med någon just nu? Msn -Björn, Fb -Anton
Vad gör du om 30 min? Kollar serier på nätet!
.
5 saker om dig själv:
Jag har väldigt dåligt självförtroende & självkänsla
Jag är väldigt stark (psykiskt)
Jag älskar att baka och laga mat
Jag föreställer mig alltid (oftast) det värsta som saker
Jag har en tuff och jävlig bakgrund

Kommentarer
Postat av: Sussi

PUSS!

2012-03-19 @ 09:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0