Tips!

När jag köper snus beställer jag det ofta på nätet. Dels för att det är bekvämt, det finns fler sorter att välja mellan och priser är bättre. Dessutom räcker det längre, och man måste springa och köpa nya dosor hela tiden om man har ett lager hemma. Så det tycker jag att ni borde testa å om ni inte gjort det tidigare!
Här är de senaste som jag beställde, som nu håller på att ta slut, så om någon vecka måste jag beställa nytt.
.
Denna snus smakar snus. Inte mycket mer att säga, fyllig smak och riktigt god! Nikotinhalten är hög, och jaa.. Den är helt klart mycket godkänd, och jag kommer helt klart att beställa den även nästa gång jag beställer hem snus.
Kan även tillägga att priset är mycket bra!
Riktig "godissnus" som smakar en blandning av kaffe och choklad. Mycket smaskigt och den passar mycket bra när man blir sötsugen! Nikotinhalten är dock inte så hög, men det kombinerades väl tillsammans med dosan ovan.
Kommer beställas hem fler gånger helt klart!

Kommentarer
Postat av: jenny

TÄVLING >> är du piercad, eller har en vän som är? nu har jag en tävling i samarbete med ohiocenter, där du kan vinna valfritt smycke för 500:- så vad väntar du på? in och delta !



http://anderssonjennu.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-ett-valfritt-piercing-smycke.html

2012-03-12 @ 11:42:45
URL: http://anderssonjennu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0