90210

nu har jag suttit och sett på först 2 avsnitt av 90210 på datorn, och sedan halv 8 hos mig på tvn. Snart kommer pappa hem, han var sugen på att gå på bio, men jag kände att det skulle bli alldeles för sent. Blir helt enkelt för trött att vara borta ända till kl 11. Synd där, men det får bli en annan gång. Måste ju se till att vara pigg inför imorgon också då vi ska till sussi på middag. Blir säkert något supergott kan jag tänka mig, brukar bli det!
Älsklingen skrev just precis också att aik ligger under med 2-0 så där ser man, vem hade rätt? -Jo jag som sa att vi skulle åka ut och att allting var kört! Synd, men ingen nyhet, bättre lycka nästa år!
Nä, nu ska jag ta och slå igång 90210 igen, ett avsnitt till hinner jag nog se innan pappa är hemma. Ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0