ännu ett tips

Har precis kommit hem från tanterna. Blev ett rätt lyckat besök ändå! Fick tårta, cider, ett halsband och även pengar eftersom jag har fyllt år. Riktigt snällt av dom! Pappa har åkt iväg för att öva på revyn igen, och jag ska snart ta och påbörja någon slags middag. Får se vad det blir.
Tänkte eftersom jag redan tipsat om den fantastiska glassen i inlägget nedan så ska jag och passa på och tipsa om en fantastisk cider! Brukar inte gilla cider, men den här går att dricka som läsk. Den är suverän!
Peach melba - innehåller både peach och vanilj i smaken!
sen den där xide mint-melon och breezer är ju också fantastiska.

Kommentarer
Postat av: SANDRA sandraisabellagoransson.blogg.se

Tack :)

Härligt! Jo det är bara bra :)

2010-04-08 @ 16:16:30
URL: http://sandraisabellagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0