fördriver tiden

Sitter och slappar i sängen nu i väntan på att klockan ska bli 6 så jag kan börja med middagen till mig och min älskling. Blir pasta med bullens korv och bacon, hoppas att det smakar:) Är dock inte så hungrig än efter allt godisätande, men det är ju ett tag kvar till middag så det hinner nog komma. Tänkte slå på tvn och se om det är något bra man kan fördriva tiden med, har redan läst igenom massvis av bloggar flera gånger om, sett andra avenyn och pratat i telefonen. Så inte så mycket kvar att göra mer än att se tv helt enkelt. Imorgon peppar vi iaf på att det ska vara hyfsat varmt ute så jag kan använda mina nya jeans och converse som jag köpt. Skulle vara kul! Har inget mer att berätta, så slår igång tvn nu, tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0