godis är gott

sitter här med en full skål godis och tuggar i mig -eller i alla fall så var den full innan jag började... börjar se lite tomt ut i den nu. Dom godaste är redan uppätna, nu är det bara några bär och segisar kvar. Gott var det iaf, samma med nachochipsskålen jag hade, den var också riktigt god;) Som ni förstår är jag väldigt sötsugen idag, och någon gång måste man ju få passa på!
Imorgon bär det iaf iväg på en shoppingresa med mamma till umeå där vi även ska hitta någonstans att käka. Får se vad det blir, men hoppas på sol och massor av kläder till jag kommer hem igen. Startar nog rätt tidigt, sådär halv 10 eller något. Blir super! Tänkte smaska i mig lite med godis nu, skriver mer senare om jag orkar pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0