godmorgon på er

Godmorgon på er. Jag ligger i sängen än och tittar på tv, är helt slut idag efter gårdagen, men det var det värt! Ser solen skina utanför, fönstret står på glänt och det verkar vara en riktigt fin dag idag.
Vet inte vad jag ska göra idag riktigt, men blir nog mest att ta det lugnt och vila ut kroppen. Ska snart ta och göra mig någon lunch, kanske korv med bröd eller något annat enkelt. Kanske det blir någon cykeltur om jag får ork, annars städar jag väl bara ihop lite här inne.
Älsklingen kommer hem idag också från sundsvall, låter som dom har haft det riktigt bra med massor av god mat. Men vi ses nog inte förrän imorgon tror jag. Skriver mer senare, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0