helg

Hemma igen efter en lång dag på stan. Blev först lunch på skolan som inte alls smakade spec bra, sedan begav jag och älsklingen oss till stan för att kolla lite kläder och sådär. Hittade en tröja på bikbok som fick följa med hem. Sedan mötte jag upp Oscar mamma och Filippa, Oscar gick och fikade medan jag och mamma gick på ica för att handla hem saker såhär inför helgen till jag och axl. Blev mest onyttigheter men det är ju helg som sagt. Fick med mig en full godispåse, chips och lite dipp +lite mjölk och annat trist. Sedan var Filippa helt slut och fick feber så då var det bara att gå hem med henne.. och nu väntar jag på att klockan ska gå så jag kan ta och göra mig lite käk. Blir piroger idag för mig och älsklingen innan bion. Skriver mer senare, hej så länge.
Bikbok strlk S ca 200:-
mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0