helt ok

gick rätt bra idag på sjukhuset måste jag säga! Blev ett snabbt besök där vi pratade med läkaren, tog vikten (fick inte veta vad den var på) och det skrevs ut ett recept på ny medicin. Sedan bestämde vi också att jag inte behöver komma tillbaka dit något mer, utan istället vända mig till vårdcentralen om det är något. Superbra!
Efter det åkte jag och pappa först till farmors grav som var helt översnöad, och sedan till ica kvantum där vi tog oss en fika och handlade lite toalettpapper och snus. Strax börjar en film på tv som vi ska se, annars är det inget kul alls som händer. Blir väl att se andra avenyn ikv, och prata med älsklingen som nu är i norge och fiskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0