kan ni gissa vad jag precis gjort?

Just precis, ätit pizza!
Fanns kvar rester från gårdagens underbara pizza. Problemet denna gång var att jag värmde på allting som fanns kvar, och självklart blev det alldeles för mycket som jag bara var tvuuungen att äta! Men magontet får man stå ut med, var nog värt det denna gång måste jag säga.
Pizzan bestod av räkor, skinka, annanas, svamp och massor av ost. (tror inte jag glömde något) +den självklara thai såsen att doppa i -sötsur. Helt fantastiskt gott!
.
Förutom att äta pizza har jag faktiskt också varit ut och provat cykeln idag. Den fungerade riktigt bra och var riktigt skön att cykla på. Just nu har jag igång how i met your mother på tvn och ska (tro det eller ej) slå över på hockeyn senare... kaaanske, får se.
Skriver mer senare om jag är vaken och har ork. Hejhej

Kommentarer
Postat av: bayjulia

oh herregud vad sugen jag blev på pizza nu ;d



/bayjulia

2010-04-06 @ 16:18:20
URL: http://magnific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0